Тіна Кароль у Японії стала голосом колекції всесвітньо відомого українського бренду Lever Couture, над якою працювали дизайнер Леся Верлінг’єрі та креативний директор співачки Lady Gaga Нікола Формічетті.
Спеціально для показу колекції Тіна створила електронний мініальбом «LELEKA». Під його виконання сьогодні пройшов показ Lever Couture у рамках Rakuten Fashion Week Тokyo
Для виступу Кароль бренд Lever Couture створив ексклюзивне вбрання, в якому текстура паєток відбиває світло, символізуючи сльози.
«Голос Тіни Кароль – це справжній політ сили та свободи. Щоб створити альбом, який стане фундаментом для показу цілої колекції, Тіна черпає натхнення у своєму корінні, втілюючи лейтмотиви та яскраві символи української культури у своєму виконанні», — каже дизайнер Lever Couture Леся Верлінг’єрі.
Тіна Кароль вийшла за орбіту свого амплуа, щоб створити альбом електронної музики «LELEKA», пронизаної українською етнікою та фольклором.
В обрамленні електронного почерку знакові пісні з музичної скарбниці України набули свого нового звучання.
«LELEKA» — це послання підтримки всьому українському, це ворожіння на перемогу нашого народу», — говорить Тіна Кароль.
EP «LELEKA» створений Тіною Кароль в колаборації з американським діджеєм Macro/Micro.
«Щоб створити EP «LELEKA» мені пощастило працювати з Тіною Кароль, яка є неймовірною співачкою. Я сподіваюся, що цей EP надихне людство пам’ятати, що життя є найціннішим даром і що ми можемо літати, як лелеки, та досягати нових вершин, як глобальна спільнота», — говорить Macro/Micro.
EP Тіни Кароль «LELEKA» вже доступний на всіх стрімінгових музичних платформах.