В опенінг-акті популярного пісенного конкурсу Євробачення 2023 на сцену вийшли минулорічні переможці конкурсу Kalush Orchestra.
Kalush Orchestra виконали мешап із своїх пісень “Стефанія” та “Changes”. Разом із артистами на сцені з’явилися танцівники. Як розповів нам креативний директор конкурсу від України Герман Нєнов, балет був одягнути в елементи одягу молодих українських брендів із різних куточків країни. І це рішення було не випадковим.
— Наша головна мета — у всіх трьох шоу Євробачення показати глядачам багатогранний, дуже чесний і справжній портрет сьогоднішньої України. Світ має бачити і знати, що українці — це дуже творча нація. Що саме українські митці мають глибокий смак і створюють неймовірний продукт. Тому для мене було принциповим моментом, щоб балет Kalush Orchestra одягали молоді українські дизайнери. Щоб саме їх колекції побачив увесь світ і 160 мільйонів глядачів Євробачення!
Дуже вдячний таким молодим українським брендам, як deep, PUPU, Dream Team Wear, SHYPELUK , RCR KHOMENKO, MALVA, [🌾нескорена], MARUNA BY MARIA, DO YOU PLAY та Народний дім Україна за те що відгукнулись на мою пропозицію і підтримали таку ідею.
Переможцем Євробачення стала представниця Швецїї Loreen. Але глядачі віддали перше місце Фінляндії і їх представнику Kaarija.