Голлівудська актриса стала героїнею рекламної кампанії нової лінійки купальників бренду Andie, що базується у Лос-Анджелесі. Мур не лише виступила як модель, а й взяла безпосередню участь у розробці колекції.
Акторка просуває меседж про те, що і жінки у віці можуть залишатися сексуальними та бажаними.
Американська акторка Демі Мур продемонструвала свої дизайнерські здібності, представивши нові купальники з колекції Demi Moore x Andie. Кадрами рекламної кампанії вона поділилася на своїй сторінці в соцмережі.
На колекцію, що побачила світ 7 липня, Демі надихнули її власні вінтажні речі, зібрані під час мандрівок по всьому світу. До неї ввійшли класичні бікіні та майки однотонних кольорів, гладкі топи з лямкою на шиї в поєднанні із шортами та кілька принтів, зокрема натхненний феєрверком, який ідеально підходить для літнього купання.
«Переважна більшість того, що надихало мене в цій колекції Andie, — це роздуми про речі, до яких жінки чутливі, чи то їхній живіт, чи інші частини тіла. Вони не хочуть виглядати матронами або не почуватися сексуальними чи бажаними. Це було справді чимось у моїй власній свідомості, що змінює уявлення про те, що ми стаємо менш бажаними, коли збільшується наш вік”, — зазначила Демі у своєму дописі.