Олексій Гладушевський в інтерв’ю виданню КП в Україні розповів про важливість культурного фронту у воєнний час.
Олексій Гладушевський — журналіст, редактор, сценарист, продюсер. Співпрацював з телеканалами «СТБ», «Новий канал», був постановником та редактором пректів «Зіркове життя», «Мосфільм: Невідома історія», «Моя правда», «Зважені та щасливі», «Холостяк», «Супермодель по-українськи», «Хто проти блондинок».
Зараз продюсер «Мого молодого принца» Олексій Гладушевський працює над документалкою про відродження країни після війни, саме над епізодами про лгбт-людей на фронті.
Він зазначає:
Я поки що продюсер однієї з провокаційних серій на дуже важливу тему – тему ЛГБТ-ком’юніті у воєнних діях. Тобто і про тих, хто воює, і про тих, хто перебуває у тилу, і з якими нюансами вони стикаються. Хлопці з ЛГБТ-ком’юніті на війні, а багато політиків – де? Важливо не займатися сварками, важливо не допустити, щоб недобросовісні політики повернулися назад до влади.
Продюсер також поділився своїм баченням шляхів розвитку українського кіно після війни.
– Це дуже складна тема. Дуже багато людей – драматурги, сценаристи – якраз і звертаються із запитанням: а про що писати, а що знімати? Здається, ті, хто пережив страшні речі, хто сидів у підвалах у Бучі, якраз і маємо про це писати, а вони кажуть: «Ми про це взагалі не можемо писати, і не хочемо, і не будемо про це писати ще багато років».
Багато спілкуючись на цю тему, режисер дійшов однієї загальної тенденції — у жодному разі не можуть бути всі фільми про війну.
Цікаві фільми про кохання обов’язково потрібні. Але чи зможе кіно, принаймні зараз і спочатку після війни, існувати поза контекстом війни – коли історія повністю відірвана від сучасних подій? Не впевнений, що таке кіно буде актуальним і комусь потрібне.
Тому режисер пропонує брати ті історії, які вже були придумані – про зраду, любов, конфлікти в сім’ї тощо і намагатися поміщати їх у сьогоднішні обставини. Такі фільми і будуть – де війна буде тлом. Тільки тлом для кожного різним.
Це саме те, що змінює такі історії зі звичайного життя і наповнює їх іншим змістом. Такі історії будуть потрібні, актуальні та цікаві глядачеві.